Avatar billede Carin Novice
19. oktober 2016 - 03:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opgradering af ram

Jeg har læst en fin artikel om opgradering af ram til stationær pc. Den omhandler windows 7 og jeg har windows 10. Kan jeg bruge de gode råd i windows 10?
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2016 - 07:49 #1
Opgradering af RAM? Du mener at putte flere eller bedre fysiske RAM-blokke på maskinens bundkort? Det har intet med operativsystem at gøre.

Ellers ved jeg ikke lige hvad det skulle være.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 08:11 #2
Hej, Carin.

  Du kan sagtens følge artiklen, uanset om du kører Windows 7 eller 10.

De bedste hilsner
Avatar billede Carin Novice
19. oktober 2016 - 11:57 #3
Ja jeg skal putte større ramblokke på bundkortet og tak til CRKrogh for løsning.

Bedste hilsner
Carin