Avatar billede Kristian Engberg Praktikant
19. oktober 2016 - 19:13 Der er 8 kommentarer

Fejl 500 på Safari-browsere

Jeg har en SQL-database med en frontend skrevet i ASP, som laver en FEJL 500 når man prøve at logge på med Safari og nogle versioner af IE.

Til genfæld virker det fint med Google Crome og Firefox. For det meste...

Har nogen en anelse om hvad denne fejl kan skyldes?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 19:27 #1
En 500 er server-side; det bør ikke have noget med browseren at gøre?
Avatar billede Kristian Engberg Praktikant
19. oktober 2016 - 19:30 #2
Ikke desto mindre opfører det sig forskelligt fra browser til browser...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 19:31 #3
Jeg mener stadig det beror på tilfældigheder. Har du tjekket om der logges noget på webserveren?
Avatar billede Kristian Engberg Praktikant
19. oktober 2016 - 19:36 #4
Nope. Jeg er som sagt praktikant herinde :) - og min viden om hvordan det hele foregår bag designet er meget sparsom. Programmøren der har bygget det er ude af business og ikke til at få fat i...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 19:45 #5
Hvilken platform er det bygget på? Har du ikke nogen omkring dig, der kan hjælpe med at kigge logfiler? Det er desværre hverken en opgave, der er ligetil at beskrive eller egner sig særlig godt til gennemgang her.
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2016 - 15:13 #6
Som allerede nævnt er det en kodefejl og det er umuligt at debugge eller komme med løsninger til uden mere info - du må prøve enten at udskrive mere fejl-information eller at kigge i loggen.
Avatar billede Kristian Engberg Praktikant
20. oktober 2016 - 15:54 #7
Vil en af d'herrer meget klogere end mig kunne kigge nærmere på det med et hæderligt honorar?
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2016 - 21:50 #8
Du har ikke mulighed for at komme med noget kode eller lignende?