Avatar billede Kristoffer Praktikant
20. oktober 2016 - 20:05 Der er 7 kommentarer

Computer starter på og slukker 10 sekunder efter

Jeg har en MSI bærbar som er 2,5 år gamle som var på værksted for en uge siden. hvor den havde et problem med at starte op, computer startede op og slukkede efter 10 sekunder, problemet var nået i bios. Men idag oplevede jeg det samme med at den slukker efter og vil ikke send den på værksted når jeg aldrede har en ledetråd til hvad problemet er
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2016 - 20:31 #1
Der må være garanti på det værksteds arbejde. Hvad er ledetråden?
Avatar billede Kristoffer Praktikant
20. oktober 2016 - 22:27 #2
At det er nået med bios
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2016 - 00:03 #3
Bios? det lyder mærkeligt. Har du støvsuget den ? Måske er det et varme problem?
Avatar billede nemlig Professor
21. oktober 2016 - 06:33 #4
Jeg har haft en lignende oplevelse. Dengang var det køleren til cpu'en, der ikke sad ordentligt fast.
Avatar billede Kristoffer Praktikant
21. oktober 2016 - 10:04 #5
Har lige prøvet, den gør det samme
Avatar billede Kristoffer Praktikant
21. oktober 2016 - 10:05 #6
Det firma der lavede min computer sagde at det var en ting i bios som var slået fra
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2016 - 14:05 #7
Hvad var det for en "ting" ?