Avatar billede xvid Seniormester
21. oktober 2016 - 19:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

gør billedet tydelig

Hej

Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at gør billedet tydeligere og mere skarp, gerne gemt som en pdf da jeg tænkte på at få det printet

fototapet.dk/big1.jpg

på forhånd tak
xvid
Avatar billede Slater Ekspert
21. oktober 2016 - 20:43 #1
Det kan ikke lade sig gøre. Generelt giver det aldrig godt resultat at gøre billeder skarpere, og når der er tekst og skarpe kanter som her, er det helt umuligt. Der er ikke nok data i det billede til at udlede nok fra.

Til gengæld er det jo relativt simpelt, så det kan lade sig gøre at lave det forfra.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
26. oktober 2016 - 08:10 #2
Jpg-billedet er meget sløret, og jeg ved ikke noget om emnet, så pdf-udgaven bør tjekkes før print. Skriv tilbage hvis der er rettelser.
http://finnrasmus.dk/skema.pdf
Pdf-udgaven er i vektorgrafik og kan skaleres ubegrænset uden tab. Bemærk filstørrelsen i forhold til jpg-billedet.