Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2016 - 20:41 Der er 5 kommentarer

Leder desperat efter et godt sted at leje film

Er der nogen der kan anbefale et godt sted at leje film online. Altså til streaming på TV (Samsung 2012 model)?

Jeg er blevet elendigt behandlet hos Blockbuster, som jeg hidtil har brugt. Og vil derfor ikke bruge dem længere. Desuden fungere teknikken kun det halve af tiden.

Jeg kan ikke bruge Plejmo. Det fungere ikke på mit tv.
Netflix har ingen interesse. Udvalget er elendigt.

Jeg har i forvejen abonnement på ViaPlay. Men deres leje film er ALT for dyre.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. oktober 2016 - 21:35 #1
Amazon Prime?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2016 - 00:27 #2
Det ser for mig ud til at være abonnement (som hos Viaplay med et meget begrænset udvalg). Jeg leder efter et sted hvor jeg kan leje de nye film enkeltvis. Som hos Blockbuster ...
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2016 - 00:29 #3
Desuden er der næppe danske undertekster. Er selvsagt et must.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2016 - 01:39 #4
Amazon Prime har 3 slags film/serier:
- gratis (som en del af Amazon Prime)
- leje for 48 timer
- koebe

Udvalget er langt stoerre end hos NetFlix og Hulu.

Kilde: http://www.businessinsider.com/amazon-prime-video-has-4-times-as-many-movies-as-netflix-2016-4

Men der der er nok et par smaa problemer som dansker.

Du har selv taenkt paa manglende danske undertekster. Det er et problem hvis ikke man er OK med at engelsk.

Derudover saa koster Amazon Prime i sig selv ogsaa 99 dollar om aaret. Det er reelt ingenting for de fleste amerikanere da Amazon Prime ogsaa betyder fri fragt paa de fleste varer, saa det abonnement tjener sig ind der. Men jeg tror ikke at de tilbyder det i Danmark.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2016 - 20:37 #5
Mit engelsk er ikke super godt. Men hvad værre er, ser jeg mest europæiske film. Så det handler om meget andet end engelsk. Fx. fransk. Det kan jeg ikke en dyt af. Så ja, har brug for undertekster.
Syntes også 700,- er meget. Men nu kan det så være lige meget pga. førstnævnte.

Det er et sølle udvalg af muligheder der er her hjemme ...!

Ser ud til det er slut med at se film. Virkelig noget lort. Har en liste så lang, med titler jeg gerne ville se. :(