Avatar billede Kringelholm Praktikant
23. oktober 2016 - 17:20 Der er 1 kommentar

C5 ver. 4.1.0 Statistik total salg på hver enkel debitor gruppe

Hvordan laver man en udskrift så man kan se summen af salg på hver enkel debitor gruppe for en given periode.

Har prøvet debitorjournal udvidet men den laver en total pr. kunde selvom jeg laver sortering til gruppe?

På forhånd tak

Lars
Avatar billede Jensenjo Juniormester
19. november 2016 - 08:44 #1
Hej
Har selv siddet og rodet med det samme problem. Lav en ny rapport i Rapportgenerator på custstatestics og vælg de felter du vil have. Husk at angive i generatoren at beløbene skal være subtotaler. Vælg sorter på gruppe - så skulle det virke