Avatar billede Bihe Praktikant
24. oktober 2016 - 09:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pivot - på mange faner

Jeg har lavet en pivottabel med 130 valgmuligheder i "filtre". Jeg har brug for at lave et fane til hver valgmulighed. Kan det gøres nemt uden VBA ?
Avatar billede kim1a Ekspert
24. oktober 2016 - 12:46 #1
Ja, det hedder rapport filter sider (ligger i Engelsk under options i fanen options)
Avatar billede DavidF Praktikant
24. oktober 2016 - 15:13 #2
Hvis det står helt skidt til kan du høre min kollega om råd. Han er excel nørd så det basker. Han sælger godt nok Excel kurser, regnskabs kurser og pivot tabels kurser,  men mon han har 5 minutter til at kunne besvare dine spørgsmål. http://exceleksperten.dk/