Avatar billede 8600jlo Novice
25. oktober 2016 - 13:28 Der er 5 kommentarer

Ikke se "Favoritter" efter opdatering

Efter jeg den 20. oktober havde installeret 5 vigtige + 2 valgfrie opdateringer kan jeg ikke komme til mine "Favoritter"
Når jeg klikker på en af disse omkring 100 URL

kommer der denne popup menu :

Filoverførsel - sikkerhedsadvarsel
Vil du åbne den fil ?
Navn: Microsoft Community-url
Filtype: ukendt
Fra: c:\\Users\ego\Favorites\Microsoft

Det kan jeg derimod når jeg bruger et "gendannelsespunkt" fra før de blev installeret, dvs. at de omtalte opdateringer bliver slettet.
Det er et træls problem at jeg ikke kan komme direkte til mine "Favoritter"

Jeg håber meget der findes en løsning på problemet

venlig hilsen
Jørgen
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2016 - 14:22 #1
Er det nogle af disse du får ? Så tryk på flere indstillinger og på kør alligevel
og på den nederste Åbn
https://billedeupload.dk/images/JHV5Y.jpg
Avatar billede 8600jlo Novice
25. oktober 2016 - 15:40 #2
Hej Poko1
Ja, når jeg klikker på den link der er ovenfor kommer der 3 "billeder" 2 lilla og 12 hvid. Der er ingen af disse jeg kan klikke på og komme videre.
Det er den sidste, der kommer når jeg klikker på en af mine favoritter.

Som skrevet er noget der er kommet til efter de seneste opdateringer (5 vigtige og 2 valgfrie)
Jeg ved ikke hvilken af disse der skaber problemet, men det kunne jeg finde ud af ved at lave en genoprettelse og efterfølgende installere de 5+2 enkeltvis.
På den måde indsnævrer mulighederne og konstatere hvilken af opdateringerne der skaber problemet.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2016 - 15:57 #3
prøv at trykke på flere oplysninger så du får næste billede og tryk kør alligevel-
og får du den hvide så tryk åbn!
Avatar billede 8600jlo Novice
25. oktober 2016 - 16:05 #4
Der sker ikke noget. Når jeg trykker på din link, kommer der de 3 "billeder" jeg skrev om. Klikker jeg på "flere oplysninger" sker der kun det at billeder bliver forstørret og klikker jeg en gang til går de tilbage til normal størrelse
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2016 - 17:25 #5
Mine link er jo kun billeder du skal jo trykke på dem der kommer frem på din PC.
https://billedeupload.dk/images/VGPT.jpg