Avatar billede lordnelson Seniormester
26. oktober 2016 - 08:00 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Cpu Blæser

Hej
har købt en ny cpu blæser. da den gamle lyder som en jetjager , en Cool master Hyper 212 EVO , problemet er at der i vejledning og i kassen er 4 afstands stykker (skrue med møtrik) fint nok men min gamle blæser er ikke med skrue men med en der bliver presset ned i hullet , så nu er spørgsmålet :skal jeg tage bundkortet ud og skrue nogle møtrikker på bagsiden af budkortet for at holde afstands sykkerne , eller skal jeg købe en ny blæser
den gamle er en intel
Og det er en i7 der sidder i
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. oktober 2016 - 08:42 #1
Tror det bedst kan besvares ved du skriver hvad bundkort du har.
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. oktober 2016 - 09:32 #3
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. oktober 2016 - 09:36 #4
Avatar billede lordnelson Seniormester
26. oktober 2016 - 10:52 #5
Ok bare mig der ikke forstod tegningen :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. oktober 2016 - 11:01 #6
#2 var vel også med på at give en løsning?
Det var i hvert fald #2 der bragte mig på ideen om at søge youtube videoer. :)