Avatar billede Ricky Asmussen Praktikant
26. oktober 2016 - 09:13 Der er 2 kommentarer

Redirection problem

Hej Alle
Jeg har det problem at min Arbejds pc bliver ved med at omdirigere når jeg er på nettet, det vil sige at når jeg starte google Chrome op så er der ingen problemer. Men efter et par minutter når jeg som regel trykker med musen så åbner der sig alle mulige sider som jeg ikke er interesseret i?? Jeg har Spyhunter 4 Købt version installeret men den fjerne det ikke. Jeg har også prøvet at være inde i windows32/Driver/Host og fjerne de linjer med skidt derinde.. Men stadigvæk uden resultalt. Jeg køre sideløbende Med addblocker og Remove google redirection men intet af det har hjulpet, så jeg er på herrens mark her HJÆLP!!!
Avatar billede f-arn Guru
26. oktober 2016 - 21:20 #1
Hent https://toolslib.net/downloads/finish/1/, og gem den på dit Skrivebord.

Luk alle åbne programmer :exclamation:

Deaktiver dit sikkerhedprogram, mens du kører den :exclamation:

Start AdwCleaner, tryk på "Scan - lad den scanne og klik så på "Clean"

Mht.: Vista/Windows 7/8 og 10 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Programmet vil automatisk genstarte PCen, og åbne en logfil som du skal kopiere herind i næste indlæg.

Logfilen kan også findes her: C:\AdwCleaner[S0].txt
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2016 - 12:12 #2
Jeg har Spyhunter 4

Et fup program.