Avatar billede Ken Farø Juniormester
26. oktober 2016 - 11:01 Der er 6 kommentarer

Gemme videoer fra nyhedssider

Kære brugere

Jeg leder efter en smart måde at gemme videoer fra nettet, hvor der ikke er en oplagt gemmefunktion (ligesom YouTube eller Facebook), f.eks. på nyhedssider, hvor man kan have brug for at gemme videoer, der kun er midlertidigt tilgængelige.

Findes der anbefalelsesværdige værktøjer, der samtidigt er lovlige? Har I nogle gode tips / erfaringer med dette problem?

Mvh
Ken
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. oktober 2016 - 12:08 #1
Prøv at kig på RipTiger: http://www.riptiger.com
Det har tidligere løst opgaven for mig. :)
Avatar billede Ken Farø Juniormester
15. november 2016 - 11:10 #2
Tak for svaret, Jakob. Jeg vil prøve mig ad med RipTigers prøveversion. Det fungerer tilsyneladende fint, bortset fra at videoer, idet de gemmes, klippes op i sekvenser à ca 10-12 sekunder. Ved du om det er et vilkår eller blot en mangel ved prøveversionen?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. november 2016 - 11:22 #3
Det er noget tid siden jeg har brugt riptiger, men da vi brugte det, der mener jeg det fint  kunne gemmes som en stor fil.
Men som sagt, det er noget tid siden jeg sidst har leget med det, så kan ikke give bedre svar. :)
Avatar billede Ken Farø Juniormester
15. november 2016 - 11:29 #4
Helt i orden. Kan du huske om det var prøve- eller eller betalingsversionen?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. november 2016 - 11:44 #5
Det var en FULD version jeg brugte. :)
Avatar billede Ken Farø Juniormester
15. november 2016 - 12:00 #6
Tak for det, Jakob, jeg prøver mig ad