Avatar billede anne_aat Mester
26. oktober 2016 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Checkboxe

Hej Eksperter,

Jeg har et spørgsmål. Nu har jeg fået sat en del checkbox ind i mit excel-dokument og fået dem kodet, således at når "opgaver" er udført ændre formateringen når man tjekker af i boksen. Problemet er bare, at jeg kan ikke få disse bokse til at stå lige under hinanden. Det ser meget skævt ud og jeg troede egentlig de var forbundet med cellerne, så jeg bare kunne redigere størrelsen på disse så de blev inde for cellen, men det gør de ikke.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig ?
Avatar billede supertekst Ekspert
26. oktober 2016 - 15:50 #1
Du er velkommen til at sende din Excel fil - så skal jeg se på den.
"Skab forbindelsen" via www.supertekst-it.dk | Kontakt
så sender jeg en mail, som du kan anvende..
Avatar billede anne_aat Mester
26. oktober 2016 - 17:44 #2
Jeg har sendt besked til dig.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. oktober 2016 - 17:46 #3
Ok
Avatar billede jens48 Ekspert
26. oktober 2016 - 20:16 #4
Alternativt kan man kopiere den celle man laver den første checkbox i. Så kommer de til at stå under hinanden. Men det er naturligvis lidt svært når arket allerede er lavet
Avatar billede anne_aat Mester
27. oktober 2016 - 16:41 #5
Tusinde tak for hjælpen supertekst! Det så fint.
Avatar billede supertekst Ekspert
27. oktober 2016 - 16:46 #6
Selv tak
Skulle det være en anden gang :-)