Avatar billede lillemand22 Praktikant
26. oktober 2016 - 21:45 Der er 3 kommentarer

cd-dvd drev virker ikke

hej alle sammen jeg har en asus x54 c som siger den ikke kan læse cder og dvd der er tomme fik installeret driver igen virker ikke 1 dag så stoppede den igen den skriver som sagt drev kan ikke læse cden er du sikker på den er format som kendes  windows hjælp tak på forhånden mvh lillemand
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2016 - 00:24 #1
din forklaring er lidt rodet:

#1 du kan ikke læse tomme skiver, nej selvfølgelig ikke
#2 det dur ikke, de dør ofte af nikotin

du kan ikke gøre noget, andet end at købe et nyt drev, de koster kun 200 kr

og så vil jeg råde dig til at brænde alle skiver på laveste hastighed, max 4x - fordi så er du sikker på de virker, også i andre drev. ofte skiver brændt ved stor hastigig (32), virker ikke i andre drev. det er blot et apm om at bruge 20 min på en brænding, eller 2.
Avatar billede lillemand22 Praktikant
27. oktober 2016 - 22:05 #2
1 der ingen ryger i nærheden a den 2 det er ligemeget om jeg bruger den der sidder i pcen eller et drev på usb den skriver bare windows kan ikke læse disken i drev :D
kontroller a disken bruges a en format som kenkendes a windows eller format cden noget i den retning
Avatar billede lillemand22 Praktikant
27. oktober 2016 - 22:06 #3
da jeg fik den til a virker med nye driver virkede det kun i en dag så begyndte det forfra