Avatar billede oOCarstenOo Mester
27. oktober 2016 - 09:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire 5750G Power Button Brændt af:

Hejsa med jer,
Det drejer sig om at den der power button, altså ON/OFF Knappen på min søns Acer var brændt af og den laves ikke mere så var en tur på EBAY for at prøve lykken og vi har så ventet en måned på at den skulle komme men nok om det, den er monteret og det spiller bare bortset fra ar her efter den har stået stille en måneds tid så er den der Touchpad altså berøringsfladen, Venstre og Højre knap lige neden under berøringsfladen + nogle taster på tastaturet holdt op med at fungerer, hva`kan der mon være sket med den, håber på nogle kan hjælpe, på forhånd tak.

Acer Aspire 5750G
Windows 7 64bit.

V.H.
Carsten.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2016 - 16:48 #1
Er du 100% sikker på at computeren er samlet korrekt?
Avatar billede oOCarstenOo Mester
28. oktober 2016 - 11:45 #2
Ja, altså så godt som, jeg kan ikke rigtig se hva´der skulle være samlet forkert, for udover  berøringsfladen, Venstre og Højre knap lige neden under berøringsfladen + nogle taster på tastaturet så køre pcén som den skal, men er der ikke noget med at man kan aflæse fejl ved hjælp af dioderne nede i bunden af pcén, for de blinker både grøn og orange..?:)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 13:06 #3
Det ved jeg desværre ikke Carsten.
Avatar billede oOCarstenOo Mester
29. oktober 2016 - 01:42 #4
Det er bare helt okay, jeg skriver hvis/ når der kommer en løsning på problemet:)