Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2016 - 16:45 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvid tekst på lys baggrund i intern beked og under egne spørgsmål svære ar ramme/se.

Oplever når jeg går ind i profil og skal se mine gamle spørgsmål at knappen der bladrer videre til de næste spørgsmål er stort set usynlig.
Det samme når jeg skal skrive en intern besked. Der skal jeg pege på der hvor jeg tror den er, og så ser jag at jeg peger på knappen til at starte det.
Kunne disse ikke have en anden farve, eller er det noget jeg skal ændre på i mit system?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2016 - 16:56 #1
Prøv lige en anden browser? I Chrome ser det fint ud her.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
27. oktober 2016 - 17:04 #2
anvender selv Chrome, og jeg har sammen problewm, hvis jeg feks kigger på 220661 profil -> oprettede spm, linket til flere er meget svært at se.
eller "Spørgsmål hvor 220661 har deltaget" linket til flere er meget svært at se.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2016 - 17:04 #3
Prøver IE for at se om det virker.
Bruger Firefox hvor fejlen er
Har ikke Edge installeret.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2016 - 17:08 #4
IE er samme problem. Og kan se at andre også har problemet i Crome
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2016 - 20:25 #5
Det er en CSS-fejl, og ikke browser-relateret.

Hvis I kigger i CSS'en, står der
div.eksperten.userProfile span.getMore {
  background:;
}

Dvs. en tom background-værdi. Sådan har den ikke altid været, så en eller anden har lavet en fejl.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
28. oktober 2016 - 10:08 #6
Whopps - det var en fejl ;o)

Vi har lavet en anelse om på vores minifier, og i den forbindelse var der nogen less variabler som ikke var i korrekt scope - derfor kom der ikke en background-color.

Fejlen er rettet nu, men skriv endelig igen hvis i ser noget som ser for underligt ud
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 13:04 #7
Nu ser det bedre ud :-) Tak Dan
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 13:05 #8
Og tak til Slater også :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 13:27 #9
Har et andet spørgsmål vedr eksperten også Dan som du måske kunne melde ind på:
http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1013396