Avatar billede starter Praktikant
28. oktober 2016 - 12:48 Der er 1 kommentar

Sortere/skjule rækker i en tabel i en pdf

Hej eksperter
Jeg har en udfordring med at sortere/skjule rækker i en tabel i en pdf.
Jeg har en tabel hvor hver række bl.a. indeholder et datofelt og så har jeg et datofelt udenfor tabellen. Jeg vil gerne kunne vælge en dato i feltet udenfor tabellen og derved skjule de rækker hvor datoen ikke er identisk med den valgte dato. Jeg arbejder i Livecycle Designer, og jeg har ingen ide om, om det overhovedet kan lade sig gøre... Håber der er nogen som kan hjælpe mig?
På forhånd tusind tak! :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2016 - 14:18 #1
Jeg har heller ingen ide om det kan lade sig gøre.
Men kan du angive "class" eller andre tags pr row i din tabel ?
Hvis ja, så kunne du måske lave noget:

pseudo kode:

i din dato-selektor eller dato-felt, har du en trigger.
Når dato er valgt eller udfyldt, så tager du FELT.value og laver en query mod dine rows og hidder alle som f.eks. ikke har class="dato" som matcher dato fra dit valg.
Kunne det måske være en ide ?