Avatar billede lurup Ekspert
28. oktober 2016 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm app til win 10

Findes der en gratis pauseskærm app til win 10  ??
Den skal kunne låse pc med kode
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. oktober 2016 - 15:00 #1
Med mindre jeg misforstår dig, så højreklik på skrivebordet, vælg "Personlige indstillinger", og vælg pauseskærm nede i højre hjørne.

Pauseskærm har været indbygget i Windows siden Windows 95, og passwordbeskyttelse siden NT4/2000.
Avatar billede lurup Ekspert
28. oktober 2016 - 18:55 #2
Ved det men det må ikke være den pause skærm.

Jeg starter maskinen op uden password for at kunne åbne pcen helt og lade den gå på pause efter 2 min med kode.
Ved godt en evt anden bruger bare vil kunne genstarte den og komme på den der inden for 2 min
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2016 - 11:16 #3
Jeg tror ikke det findes - alle screensavers jeg kender, laves til Windows indbyggede screensaverfunktion.

Prøv i stedet at fokusere på at lade windows logge på automatisk - her finder du flere artikler, eks. https://www.cnet.com/how-to/automatically-log-in-to-your-windows-10-pc/
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2016 - 13:06 #4
Det er godt nok ikke det du efterlyser, men kan du ikke bruge Lock my PC, når du går fra computeren? Jeg bruger den selv og er tilfreds. Den har også nogle muligheder som, lås efter genstart, og man kan ikke åbne den med en fidus fra nettet.
http://download.cnet.com/Lock-My-PC-Free-Edition/3000-2144_4-76169957.html
Kaspersky fandt ingen virus og bruger tilliden er 85%
Og hverken Malwarebyte eller Superantispyware fandt noget "snavs"
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2016 - 13:15 #5
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2017 - 01:00 #6
Ok, den havde jeg godt nok glemt :-)