Avatar billede Hans Praktikant
28. oktober 2016 - 22:10 Der er 6 kommentarer

Win 10

jeg har nulstillet Win 10,det ser rigtigt ud det hele,men nu virker mus og tastatur ikke,
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2016 - 23:42 #1
Er det standard mus / keyboard ?
Eller skal du hente en driver ?
Hvad hvis du "bytter" usb porte med din mus og keyboard ?
Jeg har tidligere oplevet windows miste forbindelse og "bare" skulle flytte til anden usb port.
Avatar billede Hans Praktikant
29. oktober 2016 - 10:20 #2
ja det er logitch keyboard og trådløs mus.Jeg har prøvet at bytte rundt intet skete.
Jeg konstaterede at keyboardet lige lyste et øjeblik da jeg startede PC
derefter ingen reaktion.
Win 10 er lagt på win 7.
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2016 - 15:52 #3
Hvad siger Bios om USB indstillingerne. Er de alle sat til on ?
Avatar billede Hans Praktikant
30. oktober 2016 - 09:02 #4
Kan iike kontrollere det når pc åbner kommer startbilledet.
og der er ikke nogle pegeredskabre der har forbindelse til pc.
Avatar billede poko1 Ekspert
30. oktober 2016 - 09:18 #5
Nej du kan jo ikke vælge at komme i Bios så Hvis det er en stationær og du kan tilslutte et Ps2 tastatur er det nok muligt den vej?
En anden mulighed er at fjerne Bios Batteri  og uden strøm på PC holde startknappen inde et minut og derefter genmontere og starte op igen og se om den ikke starter i Bios
så du kan vølge dine indstillinger?
Avatar billede Hans Praktikant
30. oktober 2016 - 09:36 #6
Har ikke ps 2 tastatur,prøver den anden mulighed.