Avatar billede Marting Forsker
28. oktober 2016 - 23:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer, Windows Live Mail på Win 10 ? ? ?

Hej
Jeg har netop  opgraderet en ren win 8, maskine op til win 10.

Jeg har forsøgt at finde nedenstående programmer

Internet Explorer
Windows Live Mail

Uden  held findes de ikke til win 10?

Hilsen Martin G.
Avatar billede Slater Ekspert
28. oktober 2016 - 23:36 #1
Internet Explorer er stadig installeret på systemet, og du burde finde det bare ved at søge på Internet Explorer. Dog er den officielle browser nu Internet Explorers efterfølger, Edge, som det foretrækkes af Microsoft at du bruger.

Windows 10 har også sit eget indbyggede e-mail program, som bare hedder Mail. Hvis du virkelig elsker Live Mail, er det en del af Windows Essentials pakken, som det hele tiden har været. Den kan du hente bl.a. her. Supporten udløber snart, men det betyder ikke, at du ikke kan bruge programmerne.
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2016 - 13:23 #2
Mange her i Europa går tilbage til Iexplorer og du kan også sagtens gøre den til din standard!
https://billedeupload.dk/images/fzSaC.jpg
Avatar billede Marting Forsker
29. oktober 2016 - 21:19 #3
Hej

Tak skal I have  :-)

Jeg fandt ud af via dit svar Slater  .

så er det bare om man kan blive fri for den opstares kode.

Hilsen Martin