Avatar billede Condor Praktikant
01. november 2016 - 08:15 Der er 3 kommentarer

Indsætte link i wordpress

Hej Eksperter.

På vores hjemmeside i wordpress, skal jeg på en af vores sider linke til en anden side, hvor de har en spiller plan liggende - den plan vil jeg have ind på min side.
ikke kun som en tekst med link, men det hele hvis i forstår mig ?

Men hvordan gør jeg det, skal jeg bruge et plugin til dette hvad skal jeg så bruge . skal være gratis -

det er dette jeg skal have ind på min side
http://kampe.dhf.dk/dhf/Turneringer-og-resultater/Pulje-Stilling.aspx?PuljeId=43581
Avatar billede Condor Praktikant
02. november 2016 - 10:28 #1
Er der ingen der kan hjælpe mig ??
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2016 - 16:06 #2
Kan ikke hjælpe dig, men giv det lige en chance før du accepterer dit eget svar som løsning.
Der sidder måske nogle der ved lidt om det, men som ikke er på så tit.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2016 - 16:19 #3
Hvis du er på Facebook kan du måske få hjælp der:
https://da.wordpress.org/