Avatar billede lail Forsker
01. november 2016 - 18:01 Der er 3 kommentarer

excel pivot

Hej jeg har et lille dumt problem

Når jeg har en pivot med over skrifter og filter og så laver lopslag over til et andet ark - kan jeg så ikke få filter ud til alle lopslag
eks
pivot med sælger og salg
loplsag over til f.eks. type

pivot                  lopslag
sælger  salg      type                  her vil jeg have at filteret også indeh opslag
Børge  14.000  slanger
bent      11,000  rør

Jeg har set det fungere men kan kun selv få det til at fungere ved at lægge en ekstra række med overskrifter oven over det hele
Avatar billede Excel2Alle Juniormester
01. november 2016 - 21:41 #1
Du skal stille dig i cellen til højre for "type" og markere til venstre, som vil være type, salg og sælger. Når du har markeret på den måde, kan du indsætte et filter.
mvh - Per
Avatar billede lail Forsker
01. november 2016 - 22:19 #2
Ahh det må jeg straks prøve i morgen tidlig. markerer normal hele linien når jeg laver filter
Avatar billede lail Forsker
03. november 2016 - 05:14 #3
Så perfekt. Tænk sig det var så enkelt. Tak