Avatar billede lail Forsker
01. november 2016 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

excel tabel og filter

Hej

Jeg har været ude for når jeg har en helt almindelig tabel med filter i overskifterne

nogen gange virker filter ikke hvis der er helt tomme rækker og andre gange virker det upåklageligt

Nogen der har en ide omkring hvad årsagen kan være

Mvh
Laila
Avatar billede Excel2Alle Juniormester
01. november 2016 - 21:59 #1
Der må ikke være tomme rækker. Filteret vil kun virke ned til første tommer række - kunne være forklaringen.
Mvh - Per
Avatar billede lail Forsker
01. november 2016 - 22:18 #2
Har bare et regneark med tabel med en hel masse tomme række og her virker filter. Og et andet hvor det ikke virker
Avatar billede Excel2Alle Juniormester
02. november 2016 - 14:25 #3
Der må ikke være tomme rækker i et regneark. Hvis der er det kan du ikke stole på resultaterne. mvh - Per
Avatar billede lail Forsker
04. januar 2017 - 10:04 #4
det var også min forklaring

undrer mig bare over at filtrene nogen gange virker - for det synes jeg jo ikke de burde ;O) Men tak for hjælpen

Laila