Avatar billede ZeBa Ekspert
02. november 2016 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at lave et lille BB WordPress eller i phpBB

Jeg har tidligere brugt 1-click hos UnoEuro til at lave et BB i phpBB, men de har det ikke mere, og jeg kan ikke finde ud af at lave det uden.
Jeg skal bruge det til at lave et lille simpelt BB med 4-5 underfora, og det vil nok tage en øvet under en halv time, så nu håber jeg at der er en, der vil lave det for mig for gode ord og måske en symbolsk betaling.
Jeg skal bruge det til dansk-træning for flygtninge, så hvis du ikke bryder dig om flygtninge, skal du nok ikke læse videre.
Det må også gerne være i WP, men det kan jeg slet ikke finde ud af. Fatter ikke, at man kan finde på at lave et program med så bred en målgruppe, som er så u-intuitiv.
Skriv til zenta@mail.dk, hvis du er interesseret.
Allah vil belønne dig med en helvedes masse jomfruer, en stor æske blandede chokolader, hvis du er kvinde :)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2016 - 19:35 #1
flyt til surftown? https://controlpanel.surftown.com/knowledgebase/article/95/hvordan-installerer-jeg-phpbb-(one-click-toolbox)&languagechange=Danish
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2016 - 19:37 #2
brugbart link https://goo.gl/6K7RFs