Avatar billede karl jul Praktikant
06. november 2016 - 19:55 Der er 1 kommentar

hjælp til at lave bot til køb af tøj

Hej eksperten jeg er godt og grundig træt af alle de høje priser på limited tøj.
Ved ikke om i kender til dette fenumem, som dette handler om. Men når der bliver frigivet nyt ekslusivt mode tøj eller sko. Så ligger folk sig i kø for at købe varene og sælge dem videre til en langt højere pris. Det forhindre os normale ikke rige personer i at købe tøj som dette. Derfor bedre jeg om hjælp til at lave en bot, altså et stykke software som hjælper som køber tingen til en så man kan nå at købe disse ting.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2016 - 02:00 #1
at lave en bot er ikke bare noget man lige gør. du beder om at en programmør skal lave en bot der kan analysere en række webbutikker, og køber varer fra dem.

det kan ikke lade sig gøre
der skal udfyldes kreditkortnr og adresse og klikkes gennem flere links.

ikke engang en nyuddannet datamatiker vil kunne finde ud af at lave det