Avatar billede Rotn Novice
07. november 2016 - 13:52 Der er 2 kommentarer

Langsom udskrivning

Hej eksperter.

Jeg har et spørgsmål vedrørende en HP Laserjet P3015

Jeg har installeret printeren på en computer med USB kabel, så computeren er direkte tilsluttet.

Når jeg så logger på fjernskrivebord og hiver printeren med derop, så udskriver den alle dokumenter og PDF' filer fint uden problemer - men når jeg så skal udskrive via vores økonomisystem som hedder C5, så står den og hænger 1 minut imellem hver udskrift hvilket den aldrig har gjort før på vores netværksprintere der er fuldt ud magen til.

så fordi den er tilsluttet med USB burde den da ikke være 1 minut om at overføre data til printeren? Dokumenterne fylder kun 10kb.

Har i en idé til hvad det kan være inden jeg begynder at ændre i alle mulige indstillinger jeg ikke har forstand på og opdatere drivere.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2016 - 15:55 #1
så er det jo nok C5 som er problemet
Avatar billede Rotn Novice
07. november 2016 - 16:57 #2
Nu har jeg faktisk fået den til at skrive i et ok tempo.

Den stopper imellem hver udskrift men fortsætter ret efter med næste dokument.

Drømmescenariet var at den udskrive 40 dokumenter i en kør uden at holde pause imellem hver udskrift.