Avatar billede Calle5463 Forsker
07. november 2016 - 14:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hide/show

Jeg har lånt lidt java script:

function yesnoCheck() {
    if (document.getElementById('yesCheck').checked) {
        document.getElementById('ifYes').style.visibility = 'visible';
    } else {
        document.getElementById('ifYes').style.visibility = 'hidden';
    }

- og -

<div id='ifYes' style='visibility:hidden'>

<?php
... her kaldes en funktion der bl.a. viser en check-box lavet ved opslag i mysql ......
?>

</div>

Det virker, men lidt uhensigtsmæssigt, da det sætter plads af til det der gemmes/vises (en liste fra et opslag i mysql-tabel)
Der må være en (anden) javascript-funktion, som først sætter gang i opslaget hvis det skal vises?
Avatar billede Slater Ekspert
07. november 2016 - 14:12 #1
Bare brug display = 'block' og 'none' i stedet for visibility = 'visible' og 'hidden'.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
07. november 2016 - 15:13 #2
>Der må være en (anden) javascript-funktion, som først sætter gang i opslaget hvis det skal vises?
du kunne lave et opslag hvis den var checket via AJAX