Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. november 2016 - 16:31 Der er 3 kommentarer

Databasen 'hænger'

Jeg har en mysql database hosted hos GigaHost, som jeg ikke kan oprette nye poster i, det virker som den 'hænger' ved oprettelse af en post.
Hvordan får man den genstartet - har alle adgange, men den er jo hosted, så jeg kan ikke selv genstarte den.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. november 2016 - 21:13 #1
Fejlmelder den til GigaHost?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. november 2016 - 21:46 #2
Nej - det tror jeg ikke.
Kan godt logge ind i systemet, men som sagt hænger den når der skal oprettes en ny post.
Det kræver så at man afbryder hårdt og brutalt - for at komme ind igen, men, kan stadig ikke oprettet ny post, dog gerne søge og kigge!
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2016 - 05:44 #3
du skal have skriverettighed på den mappe hvor databasen ligger i.
det ku være det.