Avatar billede azerty Juniormester
13. november 2016 - 22:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Apple-ID -glemt password

Jeg har glemt mit password til min Apple-ID til min telefon.

Problemet er, at den alternative e-mailadresse, som mit Apple-ID er udstyrtet med, er en e-mailadresse, som ikke findes mere, da jeg har skiftet internetudbyder og glemt at rette den alternative e-mail til en anden e-mail.

Og jeg kan heller ikke huske svarene på de såkaldte sikkerhedsspørgsmål, der også skulle give mulighed for at nulstille passwordet.

Jeg ved godt, at jeg er en tåbe.

Kan man gøre noget, eller kan jeg lige så godt smide telefonen i skraldespanden?
Avatar billede azerty Juniormester
13. november 2016 - 23:18 #1
Undskyld forstyrrelsen.

Jeg er kommet i tanke om mine sikkerhedsspørgsmål, og nu kører det hele igen.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2016 - 23:18 #2
lave et nyt apple id https://appleid.apple.com/account#!&page=create

og gendan iphone