Avatar billede hans01 Forsker
15. november 2016 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan jeg downloade office 2016 to gange?

Jeg har en gammel ven, som jeg hjælper. han købte en ny(brugt) desktop med installeret win 7 på, denne win 7 opgraderede jeg vil win10(da det kunne lade sig gøre) så købte han en office 2016 som jeg downloadede fra microsoft siden med et kodeord.. Nu er det så han crashede sin PC, og en eller anden genskabte de gamle win 7 og office 2003.. Han spørger mig om jeg kan lægge office 2016, ind igen med den samme kode, eller er det en engangsting?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2016 - 12:23 #1
det kan frit gøres - ligesom win10 kan hentes igen.
Avatar billede hans01 Forsker
15. november 2016 - 14:13 #2
Åhh det var en lettelse, tusind tak, jeg giver ham de gode nyheder..mange tak!
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. november 2016 - 15:13 #3
Og et andet måske lidt kækt forslag, men prøv...
Virker det, så kan du godt.
Virker det ikke, så kan du ikke. :)
Held og lykke med det.