Outlook 2016 automatisk gemme filer til drev uden at åbne outlook
Hej
Er der nogen mulighed for at få Outlook 2016 til at gøre en handling som at skrive en mail attachment til et drev, uden at jeg er nødt til at have outlook åbent?
Der kan jeg ikke lige komme på noget der vil virke. Med mindre du sætter en anden mailklient end outlook op, til at hente dine mails.
Du skal på en eller anden måde have fat på den mail, der er vedhæftet noget i. Det skal du bruge en mail-klient til, eks. outlook. Og sådan en kan ikke arbejde, hvis ikke den er startet :-)
Så kan det ske du kan gå et skridt længere tilbage, hvis du eks. modtager dine mails via en Exchange løsning - så vil man kunne tilgå mails fra serveren, og dermed lave en løsning den vej... - men hvis du så ønsker at gemme på et lokalt drev, skal serveren have adgang til det, så det bliver mindst lige så bøvlet.
Er der nogen mulighed for, at jeg kan se stien til serveren derfra, hvor jeg sidder? Jeg er desværre nødt til at bruge outlook, da der et lukket system, som jeg kan sende mailene til i et rapporteringsprogram.
Hvor forestiller du dig at den udførende VBA-kode skal være lagret?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien