Avatar billede Kandidat Praktikant
17. november 2016 - 15:27 Der er 3 kommentarer

Opgave skrivning mod betaling

Hej,

Jeg søger en der kan lave en opgave (måske flere på sigt) da jeg selv er meget travl for tiden. Selve opgaven er ikke så stor igen, jeg betaler selvfølgelig. Det skal være en der har forstand på sociale medier og analyse af disse.

Skriv til mig for mere information og fortæl mig lidt om dig.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2016 - 21:52 #1
Jeg vil gerne.
Jeg har vøret med fra starten, og fik net i 1993. siden 1996 har jeg chatter på IRC, og set udviklingen, som den er sket.
En eller anden dag kom det så, at man kan kommentere artikler på netaviserne, og senere som facebook osv. Den ene side efter den anden fik forums - ja meget er sket.

Hvis du beskriver opgaven, så sku jeg mene at skrive glimrende, jeg er vant til at teste og analysere, og har en stor ordenssans, grundet 30 års programmering og musikproduktion..

Send en mail til sidwave@gmail.com
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
18. november 2016 - 07:19 #2
>Jeg søger en der kan lave en opgave (måske flere på sigt) da jeg selv er meget travl for tiden.
så tag orlov fra studiet !!
meningen med skole opgaver er man selv skal løse dem, ellers ville en karakter også være misvisende
Avatar billede emil Praktikant
08. december 2022 - 15:27 #3
jeg søger en der kan skrive  min bachelor opgave akut