Avatar billede lysholm Praktikant
18. november 2016 - 07:44 Der er 5 kommentarer

Er dette en skabelon der er anvendt?

Hej
Jeg synes denne hjemmeside er ret lækker og vil gerne have lavet én der ligner den lidt. (Jeg bruger wordpress)
http://www.terranovalandskab.dk/
Er det en skabelon firmaet har købt og rettet til? Jeg synes ikke jeg kan læse noget i kilden.
Hvis det ikke er en skabelon, så nogen der kender til en lignende skabelon?
På forhånd tak :)
Avatar billede Slater Ekspert
18. november 2016 - 08:23 #1
Det er lavet i Squarespace, som er sådan en nem webside-bygger / hosted CMS. Så ja, det er et tema, men nok et der kun fås til Squarespace.

Men jeg vil vædde på, der er Wordpress templates der minder meget om det.
Avatar billede lysholm Praktikant
18. november 2016 - 08:40 #2
Hvis nogen kender en skabelon der ligner, så er jeg meget interesseret.
Avatar billede stjans Guru
18. november 2016 - 09:38 #3
Et design som det på siden kan stort set alle Wordpress templates lave.

Kig evt. på temaet Divi.

Det er meget populært, og der er flere Facebook grupper på dansk, der meget gerne hjælper.
Avatar billede lysholm Praktikant
20. november 2016 - 09:15 #4
Nogen der har konkrete bud på templates der ligner?
Avatar billede stjans Guru
22. november 2016 - 06:35 #5
Divi, Avada, Extra