Avatar billede Jacob E Hatting Praktikant
18. november 2016 - 16:34 Der er 1 kommentar

Sendte beskeder i Gmail

Jeg bruger 2 Mac computere 1 tablet og 1 android telefon alle med tilknyttet Gmail.  De mails jeg modtager fremgår af på dem alle  men de mailserver jeg sender synkroniseres ikke og det er godt nok irriterende. Hvordan får man sendte mails synkroniseret løbende så man undgår at skulle lede efter halve tråde?
Mvh
Jacob
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 20:43 #1
Google glemmer ikke. Dvs. på serveren arkiveres de mails du sletter.
I indstillinger på mine Macs har jeg i mailprogrammet et arkiv = alle mails fra Google-serveren. På iPaden kan jeg gå tilbage fra indboxe til alle postkasser og se samme mailboks(alle e-mails). Prøv at jonglere lidt med disse indstillinger, så får du sikkert det ønskede resultat.