Avatar billede frem-ad Professor
19. november 2016 - 17:31 Der er 5 kommentarer

finde wifi kode men ikke igennem windows

Hej
Jeg har brug for at finde koden til wifi, men den har beboeren glemt, og normal kan man jo bare gå ind i netværk og trykke sig frem til vis tegn/kode. Men det er hendes x der har sat pc´en, op og han har lagt en administrator kode, så den kommer med det kræver kode og den har hun slet ikke, og de skiltes ikke på en god måde, så hun kan ikke få den derfra. Det ender med vi engang skal have pc nulstillet, men det bliver ikke lige nu.
Så lige her og nu er der et program så man kan se koden den vej?
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. november 2016 - 18:21 #1
Som jeg læser det er der 2 uafhængige problermer.

WIFI kode - du kan resette routeren forbinde med kabel og konfigurere om. Routeren har nok en ip adresse ala 192.168.1.1 som skal skrives i adresselinien i en browser. - men google efter den specifikke model.

PC - måske http://www.isumsoft.com/windows-10/windows-10-password-reset-without-disk.html  -  MEN MEN MEN - med en sådan X ville jeg hente alle data ud med en liveCD - LiNUX eller evt fra en USB key Derefter slette alt og installerer - hvis hendes bruger ikke er administrator - kan der ligge alt muligt overvågningssnavs på den der er svært at finde og komme til livs. Skift alle password hotmail gmail osv - skift nemid-kort hvis det kan være kopieret / fotograferet. Og læg ikke jeres nøgenbilleder på PCen før I er helt sikker på den er clean. Skift endelig også alle password til dropboks - skydrive - icloud mm især hvis især hvis phone billeder synkroniseres til skyen.
Avatar billede frem-ad Professor
19. november 2016 - 19:07 #2
hun vil også have den nulstillet men det bliver ikke lige nu, og hun har ikke noget på den af betydning, hun bruger den ikke så meget, og hun har skiftet koderne til skyerne og mail.
Det med og nulstille routeren var også min første tanke, men jeg ved jo ikke om man kan få adgang uden kode til en ny, men det kan jo tjekkes ved og ta den med på en anden adresse og se om kan kode sig ind på den. Min umiddelbare tanke var jo bare et lille program hvor man kunne se det.
Avatar billede frem-ad Professor
20. november 2016 - 08:24 #3
Fandt det her program det kan se det WirelessKeyView v1.71 - Recover lost wireless network key.
Men jeg har tænkt på hvad du har sagt, jeg har ikke tid til det (og hun ved ikke hvordan), men jeg vil lige prøve og spørge it afdelingen på arbejdet, det tager ingen tid for dem, og de kan bestikes for kage :-) så det bliver løsningen så er hun helt væk fra x
Kurt54 tak for svaret
Avatar billede Ghndj4932gh# Praktikant
14. juli 2017 - 07:52 #4
Windows password didn't work, I met this awful thing a month ago. I tried a lot of methods, it took me much time, but none of those worked. At last, i tried this password recovery program to recover login password , now, the computer has returned to work
Avatar billede Ghndj4932gh# Praktikant
14. juli 2017 - 07:56 #5
Windows password did not work, I met this awful thing a month ago. I tried a lot of methods, it took me much time, but no use, At last, in tried this password recovery program two recover login password, now,The computer back to normal work:
https://www.recoverywindowspassword.com/reset-forgotten-windows-10-login-password.html