Avatar billede kimtheman Novice
21. november 2016 - 17:39 Der er 7 kommentarer

Synkronisere Outlook kalender med iPad og Windows Phone

Hej,
Har fået købt Office 365 til 5 enheder. Og har så installeret Outlook på computeren. Og kalenderen i Outlook på computeren skulle gerne synkroniseres over på iPad og en Windows Phone. Er det ikke muligt?
Kim
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2016 - 18:15 #1
Det skulle jeg mene. Du opretter kontoen på din iPad og i indstillinger vælger du synkronisering med kalender for den pågældende konto. Mail kan du også slå til eller evt. fra.
Jeg mener det er tilsvarende på en Windows Phone, men har ikke nogen ved hånden
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. november 2016 - 18:24 #2
Der er ingen problemer i at synkronisere flere konti til en iPad / iPhone. Du opretter blot kontoen på enheden, vælger kalenderen og hvor langt tilbage den skal synkronisere, så kører det - også mod O365.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2016 - 18:36 #3
wp10 - start kalender på tlf, og klik på ... nede til højre, der er en administrer konti hvor du kan tilføje din O365-konto. I excel/word er det top/højre hvor dit brugernavn er, klik på det, og du kan tilføje din O365 konto.
Avatar billede kimtheman Novice
21. november 2016 - 21:22 #4
Synes stadig ikke det lykkes. At få alle mine kalender aftaler fra Outlook 2016 på Windows 10 over på min iPad.
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2016 - 21:31 #5
Hvilken e-mail konto har du? En Microsoftkonto? eller?
Får du nogle af aftalerne over? #4 kan tolkes som om nogle, men ikke alle?
Avatar billede kimtheman Novice
21. november 2016 - 22:11 #6
Har oprettet en microsoftkonto. Men det er mere fordi det skal man jo hvis man skal installere denne Office 365. På selve computeren er der installeret flere imap kontoer. Men det er kun selve kalender delen der skal synkronisere med Windows phone og ipad. Da email kontoerne er sat manuelt op på enhederne.
Da det også er en ny computer er kalender aftaler expoteret til den nye computer. Og alle disse aftaler der nu er på den nye computer vil jeg selvfølgelig gerne se på de andre enheder som phone og ipad.
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2016 - 22:37 #7
Har du installeret iCloud på din PC.
Den vil synkronisere kontakter, kalendere og opgaver med iCloud, og så har du dem på din iPad.
http://www.apple.com/icloud/setup/pc.html