Avatar billede lurup Ekspert
21. november 2016 - 20:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rediger 200 indskannet billeder

Hvordan kan jeg lave 200 billeder om så de kan bruges til visning med projekter i fuld skærm ??

Alle billeder er indskannet jpg filer lige fra pas billede størrelse til A4
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2016 - 21:14 #1
Hvilket billedprogram anvender du?
Hvis du bruger Windows10, hvad sker der så, når du bruger det indbyggede program "Billeder". Her kan du lave et album med dine billeder og så vise som diasshop eller blot én efter én med pil til højre.
Er der for få pixels til fuld skærm?
Du må forklare lidt mere for at jeg kan forstå dit problem ;-)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2016 - 21:15 #2
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2016 - 22:42 #3
Avatar billede lurup Ekspert
22. november 2016 - 00:20 #4
TAk Sidwave...det virker