Avatar billede PMI Novice
22. november 2016 - 12:50 Der er 8 kommentarer

Software til spørgeskema m.m.

Jeg har indtil nu brugt Google Form, til spørgeskema og invitation til events. Men mangler at kunne lave lidt mere design selv, i forhold til opsætning. Er der nogen der kender til et godt program, hvor det er muligt at lave lidt mere design i opsætningen. Der skal være tale om et program, hvor det er muligt at trække svar/data ud via excel. (Som det er muligt med google form)
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2016 - 13:03 #1
I hvilken retning går dine designønsker?
Avatar billede PMI Novice
22. november 2016 - 13:22 #2
Det være sig indsætning af farver, logo, vandmærke m.v. I google form kan det godt sættes ind, men det er meget begrænset.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2016 - 13:28 #3
Et Word dokument - kunne det anvendes?
Avatar billede PMI Novice
22. november 2016 - 13:34 #4
I og med det er en større mængde data, ville det være bedst at det kunne trækkes direkte over i excel, hvilket google form gør.
Men har ikke rigtig kunne finde et andet program der kan det - med lidt mere design frihed
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2016 - 13:58 #5
Ok - hvis vi ser på spørgeskemaet som objekt, hvor mange rækker og kolonner er der tale om?
(Et Excel ark kan godt indsættes i et Word dokument)
Avatar billede PMI Novice
22. november 2016 - 14:14 #6
Har forsøgt med et word dokument - men fungerer ikke helt godt da vi taler 100 personer der får hver sin mail. Der er tale om multiple choice spørgsmål, brug for lange svar, drop down etc. Og har ikke kunnet få det til at fungere optimalt, således at svar ligger i excel og efterfølgende kunne arbejde med det i pivot. Så ville gerne en anden løsning. Således at jeg fik en database direkte
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2016 - 15:17 #7
Ok - ser problemet..
Avatar billede leif Seniormester
29. november 2016 - 20:14 #8
Hvad med surveymonkey ?