Avatar billede hans01 Forsker
22. november 2016 - 15:21 Der er 3 kommentarer

lukke første modal når nummer 2 åbner

Jeg har to bootstrap 3 modal formularer hvor man kan indtaste sine person information i den første formular derefter kikker man videre til den anden modal hvor man indtaster leveringsoplysninger, nu er det at jeg kan ikke få den første modal til at lukke når man klikker videre, til den anden formular.

Er der en måde jeg kan lukke den første modal, jeg har prøvet med:

data-dismiss="modal" uden held!
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2016 - 15:29 #1
Uden at have den ringeste idé om hvordan din kode ser ud så skal du nok over i kigge på javascripten (nærmere betegnet 'hide'); http://getbootstrap.com/javascript/#modals-usage
Avatar billede hans01 Forsker
23. november 2016 - 10:31 #2
Koden ser sådan ud:
<div class="modal fade" id="myOrder" role="dialog">
<div class="modal-footer"> <a href="#myOrder2" data-toggle="modal">
              <button type="button" class="btn btn-success btn-lg"> Næste trin <span class="glyphicon glyphicon-ok" aria-hidden="true"></span></button>
              </a> </div>
</div>

når man klikker på "næste trin" åbner myOrder2 modal, men jeg skal have lukket den første modal samtidigt.. Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2016 - 14:30 #3
Jeg ved ikke om man kan det vha den data-attribut du nævner - men formentlig ikke når nu det lyder som om det er det du har prøvet. Så må du gå javascript-vejen, som jeg henviser til.