Avatar billede micker Praktikant
23. november 2016 - 17:16 Der er 2 kommentarer

Edwardian Script tic - Font vises ikke på iphone

Hejsa

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor overskirften skrives med Edwardian Script itc fonten.

Men når den vises på iphone, kan fonten åbenbart ikke bruges. Kender nogen en lignende font til ios?

Eller er der en måde at vise Edwardian på IOS enheder?
Avatar billede micker Praktikant
23. november 2016 - 17:17 #1
Der menes selvfølgelig Edwardian Script itc
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
23. november 2016 - 17:33 #2
er det gratis udgave af fonten du anvender ??

ref https://discussions.apple.com/thread/4562068?tstart=0
citat
Because freely downloadable fonts, and Edwardian Script is no exception, quite often are available as a single font family member -- regular. You will need a bold family member to get bold results. And these free fonts often are not up to the same quality as surrounding fonts included with OS X and installed applications.
/citat