Avatar billede vuske Seniormester
23. november 2016 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gmail.com i outlook2016

En opskrift der er til at forstå om hvordan en gmail.com kan lægges ind i outlook 2016
Avatar billede INK Ekspert
23. november 2016 - 20:28 #1
Avatar billede INK Ekspert
23. november 2016 - 20:29 #2
Avatar billede vuske Seniormester
24. november 2016 - 11:17 #3
IMAP-serveren advarer dig om følgende: Application-specific password required: https://support.google.com/accounts/answer/185833 (Failure)
Sådan en meddelelse får jeg, min kode er den rigtige og den adresse der henvises til findes ikke
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2016 - 13:08 #4
Jeg får samme resultat, men tror det skyldes, at du først skal gå ind i indstillinger og slå 2-trins godkendelse til.
Derefter tror jeg det virker, men jeg har ikke villet afprøve det med min konto, da jeg så skal rette mange enheder.
Avatar billede vuske Seniormester
24. november 2016 - 19:17 #5
Du var inde på noget af det rigtige - min var slået til, nu har jeg slået den fra og så kunne jeg få den ind - tak for hjælpen