24. november 2016 - 20:19 Der er 1 løsning

Mangler en knap!!

Hey eksperter.
Jah, sagen er den, at jeg har renset mit keyboard på min Macbook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014), hvor jeg så har taget alle knapperne af. Jeg har så været så dum at være lidt for uforsigtig med en af knapperne, hvilket har resulteret i at jeg simpelthen har brækket en af tasterne. Det er højre shiftknap. Jeg har søgt på nettet og beklager hvis det er et lidt dumt spørgsmål, men jeg kan sgu ikke lige finde en, der passer. Har kigget rundt på nettet og fundet flere shiftknapper men det er de amerikanske, hvor der står "shift" i stedet for en pil og så er den også bredere end den jeg har brug for.

Så mit spørgsmål er følgende: Kan jeg finde en dansk knap på nettet (igennem apple måske) og kan i give mig et link til en knap?

På forhånd tak

mvh Magnus Nedergard
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2016 - 20:40 #1
Det bliver nok svært, men du kunne jo ringe til
http://www.ultimac.dk/apple-reservedele/macbook-pro-retina/tastatur.aspx
De sælger nyt keyboard for 800,-kr, men måske har de noget i skuffen.
Alternativet er jo at lime ;-)