Avatar billede langoe Mester
25. november 2016 - 14:17 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Installation af Silverlight

Hej.
Jeg har et med garanti simpelt og dumt spørgsmål

For at se BoxerTV Play skal man have installeret Silverlight.

Jeg har gemt Silverlight på min PC. Jeg kan se den er gemt; men hvordan får jeg den installeret? Bruger Windows 10
Avatar billede Slater Ekspert
25. november 2016 - 14:22 #1
Har du gemt installationsfilen? Så skal du vel bare køre den?
Avatar billede INK Ekspert
25. november 2016 - 14:30 #2
Når man downloader Silverlight fra Microsoft, kan man vælge at køre eller at gemme.
Det er en .exe fil, så du finder den bare i folderen downloads og dobbeltklikker, så installeres den.
Avatar billede langoe Mester
25. november 2016 - 14:51 #3
Hej ink.

Tak for dit indspark om at dobbeltklikke - det hjalp mig.