Avatar billede claudius01 Praktikant
26. november 2016 - 11:55 Der er 4 kommentarer

Knasende mislyd der overdøver al afspilning af lyd

Jeg har arvet en laptop (ProBook 4520s) der ved afspilning af lyd (musik, dvd eller website) kommer med en knasende mislyd, der overdøver alt.

Nogen der har ide til hvad jeg kan gøre ved det?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2016 - 12:09 #1
tjek, om det også er ved hovedtelefoner - hvis ikke, så er der løs forbindelse til de indbyggede højttalere.
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. november 2016 - 16:25 #2
har højtalerne fået vand ( eller anden vædske ) ?

USB lydkort - ektern højtaler - herunder Bluetooth højtaler.

men start med at følge rådet fra #1
Avatar billede ClaudiuS51 Novice
30. november 2016 - 09:29 #3
Ikke til stede ved hovedtlf. Så der må være en løs forb. ved højtalerne. Takker for tip.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2016 - 09:57 #4
Hvis du har en pc-reparatør i nærheden (i Helsingør er det jumbo) så kan de hurtigt åbne dyret og tjekke ledning og om der evt er noget i ophæng, der er løst.
Ellers prøv at ryste pc mens du lytter efter, og der er noget, der rasler. Det skal være helt stille på en velfungerende maskine.