Avatar billede fjorbak Seniormester
26. november 2016 - 20:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis redigeringsprogram film

Hejsa gutter
Jeg er ude efter et video redigerings program som er gratis, og det skal ikke være movie maker, en der kan hjælpe.

med venlig hilsen
Jan Fjorbak
Avatar billede komsam Juniormester
26. november 2016 - 23:20 #1
Her er f. eks. hvad jeg fik på 1. søgn. i Google. Kender ikke meget til programmerne.
Men der er dog en beskrivelse og så må man jo forsøge sig frem. Medmindre der kommer en med erfaring fra et bestemt program. Håber du finder et god arb. lyst

http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/Top3GratisSoftwareTilVideoredigering/1101
Avatar billede fjorbak Seniormester
27. november 2016 - 10:06 #2
Hej komsam
Tak for at du fandt dette, jeg vil prøve det af i løbet af i dag, men nu er det nogen gange lidt med forskel hvad man får via google og på hvilken måde man søger, jeg har søgt med mange forskellige søge ord.
Derfor er det rart med dette forum, som jeg benytter der hvor jeg selv ikke kan komme videre.
Avatar billede komsam Juniormester
27. november 2016 - 13:26 #3
Ja til det første og ja til det andet  og ja det er rart at nogen vil og kan hjælpe, så vi fortsætter så godt vi kan.
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. november 2016 - 09:44 #4
Lige i dag er Tipard Video Converter 8.0.12 gratis

https://www.giveawayoftheday.com/
Avatar billede fjorbak Seniormester
28. november 2016 - 10:28 #5
Hej Kurt
Ja det er gratis men du skal lige gøre det via facebook, og der springer jeg fra, det er ok med en mail men det tyder på at man vi vide mere, men tak for tippet.
Avatar billede fjorbak Seniormester
28. november 2016 - 10:31 #6
Komsam

Jeg har hentet dit link og prøvet Avidemux 2.6, men ikke i dybden kun sammekædet film stumper, dejligt at men ikke skal døje med maker mere eller foreløbig
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. november 2016 - 10:55 #7
@#5  - De vil meget gerne have du gør det via facebook - Men du kan vælge at få et link i en mail i stedet - ikke helt så tydeligt vist... Jeg er nok enig med dig og bruger heller ikke facebook til login på andre steder.  De ting jeg har hentet der er udenom facebook.

Jeg ser foriøvrigt jævnligt min facebook - både fra venners side og også fra folk som jeg ikke e facebook venner med - og undrer mig lidt over de forslag til venner facebook kommer med, hvor vi ikke har fælles facebook venner.