Avatar billede fjorbak Seniormester
27. november 2016 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vender forkert

Hej Gutter
Så slap jeg af med Movie Maker, takket være en anden herinde fra fik et ude mærket program til at samle film stumper med.

Men nu opdager jeg så lige at jeg har nogle stumper som er optaget op den "lad os kalde det den forkerte led", alts hvor dan vender man lige det billede så man ikke skal vende tv om på siden.

med venlig hilsen
Jan
Avatar billede INK Ekspert
27. november 2016 - 12:02 #1
Som jeg husker det, fik du foreslået 3 forskellige programmer. Hvilket har du valgt?
Avatar billede mort1 Ekspert
27. november 2016 - 12:58 #2
Det klarer man fint i Movie Maker
Mvh
Mortensen
Avatar billede poko1 Ekspert
27. november 2016 - 17:13 #3
Jeg forstår ikke at man vælger Movie Maker fra jo mere jeg benytter det jo mere begejstret bliver jeg for det det kan så utroligt mange ting hvis man blot har tålmodigheden!
Avatar billede fjorbak Seniormester
28. november 2016 - 10:41 #4
Hejsa ink
Jo jeg er startet på at bruge Avidemux til samling af film de 2 andre programmer venter på sig, men det er underligt lige pludselig at ikke være bundet af det.

Hejsa mort1
Tak for hjælpen, men en forklaring på problemet ville måske have hjulpet, så hvordan ??

Poko1
Nu er Movie Maker jo ved at være et program som ligger i en af Microsoft pakke, men man kan altid vende tilbage.

Hvis jeg skal lave en bedømmelse af svaret på mit spørgsmål, så er der ikke noget brugbart andet end en lang snak, det jeg søgte mener jeg at jeg skrev foroven, og det gjorde jeg for at få løst et problem som jeg sad med i går, men det er muligt at det er mig der ikke har tålmodighed.

tak for i gad.

Jan Fjorbak
Avatar billede mort1 Ekspert
28. november 2016 - 12:50 #5
Tryk på knappen "Tilføj videoer og billeder" du kan tilføje alle dem du vil, og bagefter trække dem ind i den rigtige rækkefølge, redigere (klippe osv.) Faktisk er det ret nemt at arbejde med.
mvh
Mortensen