Avatar billede Jannickhess Professor
27. november 2016 - 15:30 Der er 5 kommentarer

slette kontakter i outlook.com

Jeg ønsker at slette mange kontakter i Outlook, da der ligger mange kontakter på folk jeg slet ikke kender.

i dag kan jeg slet ikke slette nogen af dem

jeg har brug for noget hjælp
HELST PÅ DANSK

Vh
Jannick
Avatar billede INK Ekspert
27. november 2016 - 19:06 #1
Du kan kun slette kontakter fra "Kontakter" ikke eventuelle "Google kontakter" eller "Skype kontakter".
I Outlook Personer skal du derfor stille dig på Dine Kontakter og vælge "Kontakter". Så kan du markere en eller flere kontaktpersoner og slette dem.
Avatar billede Jannickhess Professor
21. april 2017 - 19:50 #2
problemet er at de allesammen bliver gendannet efter sletning hver gang
Avatar billede INK Ekspert
21. april 2017 - 20:04 #3
Synkroniserer du med andre kontaktlister evt på en telefon?
Avatar billede Jannickhess Professor
22. april 2017 - 14:27 #4
Ja det er nemlig det jeg gør, og også Skype, mv
Avatar billede INK Ekspert
22. april 2017 - 16:57 #5
Så har du forklaringen.