Avatar billede Marie Louise Praktikant
27. november 2016 - 22:25 Der er 6 kommentarer

Tegningsprogrammer

Hej alle.

Har siddet i mange år nu og malet en masse fede malerier, og har lige fundet ud at en stregtegning af dem kunne være enormt flotte. Der er mange motiver figurer mm. og begyndte lidt tegne ovenpå på ved illustater. Men det går langsomt. ,,,

Er er nogen der ved om der en måde inde i illustater eller photoshop eller et program, hjemmeside eller ligende kan tegne streg tegning ovenpå et allerede eksisterende maleri ( som er blevet taget et professionelt foto af, så opløsning osv. er rigtig god)

Tusinde tak på forhånd :)

hilsner Marie Louise
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2016 - 08:28 #1
Kunne godt tænke mig at se et eksempel Idet jeg mener det bør kunne ordnes med lag i  Adobe Photoshop og med en tegneplade.
Avatar billede Marie Louise Praktikant
28. november 2016 - 14:21 #2
/Volumes/ML/Kingston/Affoto/_PHO1597-.jpg
Avatar billede Marie Louise Praktikant
28. november 2016 - 14:23 #3
woops , forkert vedhæftet
kan ikke rigtig lige finde ud af at vedhæftet billeder her, HM !

har du en mail jeg kan sende det til evt?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2016 - 14:42 #4
Her kan du indsætte billede og Uploade Linket.
https://billedeupload.dk/
Avatar billede Marie Louise Praktikant
28. november 2016 - 15:16 #5
ahh, tak, her et et link: https://billedeupload.dk/images/S279w.jpg
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2016 - 15:53 #6
Forslag til fremgangs måde!
Vejledning på billede Men som skrevet det bliver bedre med Tegneplade!
https://billedeupload.dk/images/rJfD8.png