Avatar billede JanneH Praktikant
28. november 2016 - 09:53 Der er 3 kommentarer

Ekstern Harddisk findes pludselig ikke

Jeg har en Lacie backup som pludselig ikke kan ses på skrivebord.
Jeg har ikke foretaget noget i form af opdatering af styresystem el. lignende.
Den summer og fungerer "en gang imellem" hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2016 - 11:20 #1
Når disken fungerer en gang i mellem, må der vel være en løs forbindelse. Har du prøvet at rykke lidt i kablet ved  computer indgangen og Lace  ditto ?
Det kan også være forbindelsen inde i kasse mellem HDD og porten.
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2016 - 11:21 #2
Størrelse? Hvis 2,5" så hvis du har et Y USB Kabel  så sæt Begge stik i !
Se i Diskmanager om den har et drevbogstav + Se i Enhedshåndteringen om den kan ses under diskdrev og tryk på søg efter hardvare ændringer.
Avatar billede JanneH Praktikant
28. november 2016 - 11:42 #3
Tak for svar. Det er ikke en løs forbindelse, det er afprøvet.

Jeg prøver poko1 lidt senere på dagen, tak.