Avatar billede jmgranner Juniormester
28. november 2016 - 13:48 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Virker dette link?

Siden skulle gå ned til en bestillingsformular nede på siden: http://www.saxenborgrejser.dk/fantastiske-toscana-ny.html#bestil

Jeg sidder her kun med en MAC og det virker ikke her i Firefox, Safari, Chrome. Det er noget som administratoren paster ind sammen med noget fra WORD, og jeg tror jeg vil foreslå dem at gøre det på en anden måde.

Det ville være en hjælpe mig hvis du lige kunne fortælle mig om det LINK som hedder BESTIL, virker på en PC, og hvilken browser du sidder med.
Avatar billede ebea Ekspert
28. november 2016 - 13:52 #1
Jeg kan ikke rigtig se, hvorfor det IKKE skulle virke! Chrome virker, Firefox virker, og Edge virker (på en PC). Er det grundet en MAC?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. november 2016 - 15:15 #2
...ser nu også fint ud i Safari på en Mac.
Avatar billede jmgranner Juniormester
28. november 2016 - 15:42 #3
tak