28. november 2016 - 15:27 Der er 9 kommentarer

Hi jack this log

Har modtaget mail om mit mailprogram skulle være hacket og brugt fra 7 andre lande.
så mangler hjælp med en
.Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
Boot mode: Normal

Running processes:
c:\program files\bullguard ltd\bullguard\Files32\Spamfilter\LittleHook.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\x64\3\WrtMon.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\x64\3\WrtProc.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Maxtor\Schedule2\schedhlp.exe
C:\Program Files (x86)\Garmin\ANT Agent\ANT Agent.exe
C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe
C:\Users\Benzon\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanionInfo.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
C:\Program Files (x86)\Heimdal\Client\HeimdalAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPageSE4.0\OpWareSE4.exe
C:\Program Files (x86)\Logitech\LWS\Webcam Software\LWS.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP On Screen Display\HPOSD.exe
C:\Program Files (x86)\Maxtor\MaxBlast\TimounterMonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDTray.exe
C:\Program Files (x86)\Logitech\LWS\Webcam Software\CameraHelperShell.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\IPC\AdobeIPCBroker.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\HEX\Adobe CEF Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ADS\Adobe Desktop Service.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\HEX\Adobe CEF Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\CoreSync\CoreSync.exe
C:\PROGRA~2\RAPTRI~1\Raptr\raptr_im.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\HEX\Adobe CEF Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://g.uk.msn.com/HPCON/5
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_112\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_112\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: HP Network Check Helper - {E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\amd64\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [NUSB3MON] "C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE4] "C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPageSE4.0\OpwareSE4.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LWS] C:\Program Files (x86)\Logitech\LWS\Webcam Software\LWS.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [HPOSD] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP On Screen Display\HPOSD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AcronisTimounterMonitor] C:\Program Files (x86)\Maxtor\MaxBlast\TimounterMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] "C:\Program Files (x86)\Raptr Inc\Raptr\raptrstub.exe" --startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SDTray] "C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ANT Agent] C:\Program Files (x86)\Garmin\ANT Agent\ANT Agent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sony PC Companion] "C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_4363E4229F38C1D1EF4BB102811835FE] "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Benzon\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [KSS] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan\kss.exe" autorun (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [KSS] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan\kss.exe" autorun (User 'Default user')
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Heimdal.lnk = C:\Program Files (x86)\Heimdal\Client\HeimdalAgent.exe
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Smart Print 2.0\smartprintsetup.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Smart Print 2.0\smartprintsetup.exe
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-103 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-102 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe
O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - Winlogon Notify: SDWinLogon - SDWinLogon.dll (file missing)
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: Adobe Active File Monitor V10 (AdobeActiveFileMonitor10.0) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Adobe\Elements 10 Organizer\PhotoshopElementsFileAgent.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AdobeUpdateService - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ElevationManager\AdobeUpdateService.exe
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Program Files\IDT\WDM\AESTSr64.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Software Integrity Service (AGSService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGSService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Device Monitor - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\devmonsrv.exe
O23 - Service: Bluetooth Media Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\mediasrv.exe
O23 - Service: Bluetooth OBEX Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\obexsrv.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GamesAppService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\WildTangent Games\App\GamesAppService.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Heimdal Service (HeimdalService) - CSIS Security Group - C:\Program Files (x86)\Heimdal\Service\HeimdalAgentService.exe
O23 - Service: HP Client Services (HPClientSvc) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Client Services\HPClientServices.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: @oem94.inf,%hpservice_desc%;HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: HP Support Solutions Framework Service (HPSupportSolutionsFrameworkService) - HP Inc. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe
O23 - Service: IconMan_R - Realsil Microelectronics Inc. - C:\Program Files (x86)\Realtek\Realtek PCIE Card Reader\RIconMan.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Maxtor Scheduler2 Service (MaxSch2Svc) - Maxtor - C:\Program Files (x86)\Common Files\Maxtor\Schedule2\schedul2.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Spybot-S&D 2 Scanner Service (SDScannerService) - Safer-Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDFSSvc.exe
O23 - Service: Spybot-S&D 2 Updating Service (SDUpdateService) - Safer-Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDUpdSvc.exe
O23 - Service: Spybot-S&D 2 Security Center Service (SDWSCService) - Safer-Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDWSCSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\stlang64.dll,-10118 (STacSV) - IDT, Inc. - C:\Program Files\IDT\WDM\STacSV64.exe
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Wondershare Application Framework Service (WsAppService) - Wondershare - C:\Program Files (x86)\Wondershare\WAF\2.1.5.6\WsAppService.exe

--
End of file - 17137 bytes

så mangler hjælp med en log fra hi jack this.
Avatar billede INK Ekspert
28. november 2016 - 18:07 #1
En af mine venner fik samme mail fra YouSee. Hun har skiftet password på sin Webmail og på POP3 kontoen. Vi har kørt Malwarebytes og JRT på PC´en uden af finde noget snavs.
Det fremgår ikke klart af brevet, men det tyder på det er Webmail, der er blevet angrebet.
Vi kan ikke finde nogle anomalier eller mystiske mails, så er der nogen, der har en viden herom?
Jeg kan ikke hjælpe med selve logfilen, men det er der nok andre dre kan.
Avatar billede Mads Juniormester
28. november 2016 - 18:24 #2
Af hvad jeg kan se er der en hel masse filer som mangler?

O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
Og der er flere filer som mangler
28. november 2016 - 18:24 #3
Takker for svar.Har skiftet password.
prøver lige malwarebytes
Avatar billede Mads Juniormester
28. november 2016 - 18:26 #4
Når du har skannet kan du måske geninstallere dit mail program pga det ser ud som om at nogen har slettet mange af dine vigtige filer :)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2016 - 22:52 #5
#2 Grunden til at logfilen får en masse "File missing" er at hijackthis er lavet til et 32 bit system, og bruges på et 64 bit system, så opstår disse filer.
Kan ikke se noget galt i logfilen umiddelbart, men Hijackthis er også kun vejledende.
Fornuftigt at køre Malwarebytes.
Ville selv også lige køre disse to:

Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Højreklik på filen - Kør som Administrator.
29. november 2016 - 10:42 #6
# AdwCleaner v6.030 - Logfile created 29/11/2016 at 10:32:59
# Updated on 19/10/2016 by Malwarebytes
# Database : 2016-11-28.2 [Server]
# Operating System : Windows 10 Home  (X64)
# Username : Benzon - BENZON-HP
# Running from : C:\Users\Benzon\Downloads\adwcleaner_6.030.exe
# Mode: Clean
# Support : hxxps://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

***** [ Folders ] *****

  • Folder deleted: C:\ProgramData\Avg_Update_1014av
  • Folder deleted: C:\Users\Benzon\AppData\Roaming\OpenCandy
  • Folder deleted: C:\ProgramData\AVG Security Toolbar
  • Folder deleted: C:\ProgramData\BSD\DriverHive
  • Folder deleted: C:\ProgramData\BSD
[#] Folder deleted on reboot: C:\ProgramData\BSD\DriverHiveEngine
[#] Folder deleted on reboot: C:\ProgramData\Application Data\AVG Security Toolbar
[#] Folder deleted on reboot: C:\ProgramData\Application Data\BSD\DriverHive
[#] Folder deleted on reboot: C:\ProgramData\Application Data\BSD
[#] Folder deleted on reboot: C:\ProgramData\Application Data\BSD\DriverHiveEngine
  • Folder deleted: C:\Program Files (x86)\avg web tuneup

***** [ Files ] *****

***** [ DLL ] *****

***** [ WMI ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Scheduled Tasks ] *****

***** [ Registry ] *****

  • Key deleted: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\WebCakeUpdaterService
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\WebCakeUpdaterService
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\.bglog
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\SdcUser.SdcMailCtl
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\SdcUser.SdcMailCtl.1
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\.bglog
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\SdcUser.SdcMailCtl
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\SdcUser.SdcMailCtl.1
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
  • Key deleted: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
  • Key deleted: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
  • Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{B2BC04DF-EFBD-409A-95CA-36874E5AB92A}
  • Key deleted: HKU\S-1-5-21-1288867569-2525730503-3521412441-1001\Software\Softonic
[#] Key deleted on reboot: HKCU\Software\Softonic
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Softonic
  • Key deleted: [x64] HKLM\SOFTWARE\DivX\Install\Setup\WizardLayout\ConduitToolbar
  • Key deleted: HKU\S-1-5-21-1288867569-2525730503-3521412441-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
[#] Key deleted on reboot: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
  • Key deleted: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\mysearch.avg.com
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\mysearch.avg.com

***** [ Web browsers ] *****

  • [C:\Users\Gæst\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Deleted: eu.ask.com

*************************

:: "Tracing" keys deleted
:: Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [3796 Bytes] - [29/11/2016 10:32:59]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [3317 Bytes] - [13/02/2014 20:05:54]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt - [3381 Bytes] - [13/02/2014 20:08:02]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3069 Bytes] - [13/02/2014 20:08:34]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [3998 Bytes] - [29/11/2016 10:26:34]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [4161 Bytes] ##########
Avatar billede INK Ekspert
29. november 2016 - 11:10 #7
Hvis du har skiftet password på både din webmail og i dit mailprogram på alle enheder, så kan du næppe gøre mere.
Det kan dog være en usikker app på din android phone eller tilsvarende, som har lækket dine passwords, så check lige om du har nogle tvivlsomme apps og rens så telefonen.
Du kan dog også køre JRT på din PC. Den kan downloades her
https://www.malwarebytes.com/junkwareremovaltool/
29. november 2016 - 13:30 #8
har installeret bullguard virusprogram mobil.
prøver dit forslag.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2016 - 16:27 #9
Kan se at AdwCleaner fandt lidt forskelligt som du sikkert har fået når du henter fra Softonic siden mm. Nu må vi se om JRT også finder noget.
Din browser burde have sluppet for junk du ikke har brug for.